piątek, 28 czerwca 2013

Welcome, welcome, welcome!

Witam was! Jak wiecie, przez ostatni czas powstało wiele blogów "fan-fiction" na temat igrzysk śmierci. Zainspirowana wieloma pomysłami postanowiłam sama napisać coś podobnego. Ta historia siedzi w mojej głowie już od bardzo długiego czasu, ale dopiero teraz zebrałam się na to, aby ją spisać.
***
Piszę tu i piszę, a wy nawet nie wiecie kim jestem. Jestem Ola. Mam (prawie) 13 lat. Właśnie po tych wakacjach idę do gimnazjum. Wiele osób uważa, że mimo mojego wieku zachowuję się jakbym była dużo starsza. Jestem mało przyjacielska (chyba, że kogoś bardzo długo znam). Mam dosyć trudny charakter. Chciałabym wiele moich cech "przelać" na moją główną bohaterkę (tak, już wiecie, że to dziewczyna), ponieważ nie chcę kolejnej idealnej morderczyni.
***
Cóż, mam nadzieję, że spodobają wam się moje wypociny. Możecie o wszystko pytać, krytykować itp.

Happy hunger games!!! And may the odds be ever in your favor!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz